Pridepark öppnar idag!

Pride Park 
Bild: stockholmpride.se

Idag är det invigning i parken i Tantolunden. Stockholm Pride öppnar igen. Det ska bli jättekul!
 
Ikväll spelar bland annat A CAMP. Jag och min tjej har köpt festivalband, och ska röjja med alla andra flator och bögar. Jättekul. Alla borde svänga förbi Zinkensdamms tunnelbanestation och gå gatan ner mot där man svänger in mot Tanto, där är det sååå mycket folk i eftermiddag och kväll, det är en fest utan dess like. Jag har alltid haft så kul på Pride!

Jag och min vän Kakan ska gå i paraden som Nasse och Nalle Puh i år! :D Så klockrent!!

Lesbisk bloggare, Charlotte
1 FRÖKEN ERIKSSON:

skriven

SV: Haha jag blev själv lite chockad när jag kom in på blogg.se och såg mitt inlägg med den rubriken och jag tänkte att nu kommer det bli folkstorm och hatkommentarer hahaha.

Jag tycker också att pridefestivalen är grymt kul men samtidigt så känns det som om den inte ska behövas eftersom man borde vara lika accepterad vilken läggning man än har.

2 Emma:

skriven

Snälla, kan du göra mig en tjänst?

Kan du gå in på min blogg, i de senaste inlägget handlar det om att rösta på Britney Spears för Teen Choice Awards. Och det skulle betyda jätte mycket om du kunde göra det. Tänk på all skit som Britney har fått gått igenom de senaste åren. Snälla visa henne att du stöttar henne genom att rösta några gånger på henne så hon förhoppningsvis kan vinna ett pris. TACK!



emmaeriica.blogg.se

Kommentera här:

Lämna personangrepp och andra otrevligheter där de hör hemma: i en förpestad hjärna. Här finns plats för läsarfrågor, ris och ros som rör bloggen och andra trevligheter. Har du en hemlig fråga eller vill komma i kontakt med mig kan du istället maila på: [email protected]