Jag har blivit så jävla bitter

Hej på er. Förlåt att jag inte har skrivit något. Jag mår inte så bra. Ville bara säga att jag kommer att börja blogga mycket mer igen snart, hoppas ni pallar vänta :) Alla era frågor kommer också att bli besvarade såsmåningom :)

Jag måste verkligen göra om mitt liv på något sätt. Förändra något och förändra mig själv. Jag har blivit så jävla bitter och hemsk. Hatar den jag blivit.


Igår var det tjejfest och jag var alldeles för full. (Förlåt) Det var kul men jag kommer inte ihåg någonting, fan för det. Så det blir nog inget mer alkohol under pride, däremot skall jag vara glad ändå. Och dansa mycket.

Jag önskar att jag kunde ta tillbaka gårdagsnatten och göra om den. Önskar mig en tidsmaskin...

För alla som träffade mig igår: jag kommer inte ihåg någonting men jag ber om ursäkt om jag var dryg.

http://a7.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/215036_10150329437000056_501020055_9946409_2474580_n.jpg
Bild från igår som jag blev taggad i på Facebook
...
1 Maria:

skriven

Tja.. dig träffade jag igår.. och tog några random bilder på dig o några polare.. tror min kompis taggade dig på två av dem.. men men.. alla har sina dåliga dagar, och nej du var inte dryg.. var iaf kul och trevligt att få träffa dig och karin irl och hoppas att allt löser sig för dig..

Kram :)

2 Maria:

skriven

PS det där är bilden som blev ful :P och nej det var inte jag som tagga den

3 Anonym:

skriven

Har inte sett dig någonstans! Men visst har man blivit full och gjort bort sig ibland och man ångrar sig djupt:( Hoppas allt ordnar sig till det bästa! Karola

4 Emma:

skriven

Hoppas att allt ordnar sig och att du mår bättre snart!

5 charlotte svarar:

skriven

maria: ja det var kul att träffas, kommer dock inte ihåg någonting hahaha... alltså. ingenting. och det där var typ i början av kvällen sa karin, så. ja. men det var kul!



anonym - ja.



emma - ja det hoppas jag med.

6 Maria:

skriven

Hahaha men det är Chill såg dig iaf på pride park :p

dock hade lite brottom till nästa gång.. (om man någonsin kommer ut ur lägenheten så att säga) HAHA

Kommentera här:

Lämna personangrepp och andra otrevligheter där de hör hemma: i en förpestad hjärna. Här finns plats för läsarfrågor, ris och ros som rör bloggen och andra trevligheter. Har du en hemlig fråga eller vill komma i kontakt med mig kan du istället maila på: [email protected]