Några av låtarna från spelningen igår på Engelen

Charlotte & Karin at Engelen,Stockholm from Holtebrink Production AB on Vimeo.

 

Ett hopklipp av några av låtarna som vi spelade igår på Engelen :) Tack tack till alla som kom och alla som såg livestreamingen online! :D We love you.

 

Kom ihåg att från och med nu heter vi Strays At home och INTE inte inte inte OhMyGod.

PUSS.

 


 

1. Strangled

2. Stonewall

3. What has become of me

4. Titanium (David Guetta)

5. Fire Burning (Sean Kingston)

 

1 Anonym:

skriven

wooow ni är så bra!!! och era röster är helt underbara!!! love it =)

2 charlotte svarar:

skriven

taaack!!!! :) <3

3 E:

skriven

Sjukt bra! Kunde inte se er online, var något fel :/ Gillar er nya medlem med!

4 Anonym:

skriven

Suuuuper bra!!!! :D

5 amandaU:

skriven

gaaaaalet vad ni är braaaaa!! ser fram emot mer spelningar! hoppas ni gör fler som man kan kolla via nätet! PUSS!

6 charlotte svarar:

skriven

taaack :D :D :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

7 jennifer :

skriven

super bra. kram

8 jennifer :

skriven

Får jag ställa en fråga till dig charlotte♥♥:)

Svar: självklart! :)
Charlotte

9 jennifer:

skriven

Okej. men är det kul och vara bi?? jag är bi med en tjej. det var min fråga

10 jennifer:

skriven

Okej. men är det kul och vara bi?? jag är bi med en tjej. det var min fråga

Svar: Jag vet inte om det är kul att vara bi. jag är lesbisk. vad kul att du är tillsammans med en tjej.
Charlotte

11 jennifer:

skriven

Okej. men är det kul och vara bi?? jag är bi med en tjej. det var min fråga

12 jennifer:

skriven

ska du göra en video i morgon elr

Svar: nej tyvärr min video-dator är inlämnad på lagning.
Charlotte

13 jennifer:

skriven

Hej, japp det är kul att vara ihop med en tjej. gissa hur gammal jag är. och jag gillar tjejer som du gör.

14 jennifer:

skriven

jag gillar tjejer som du gör charlotte ♥♥

15 jennifer :

skriven

Hej! när ska du göra en video?

Kommentera här:

Lämna personangrepp och andra otrevligheter där de hör hemma: i en förpestad hjärna. Här finns plats för läsarfrågor, ris och ros som rör bloggen och andra trevligheter. Har du en hemlig fråga eller vill komma i kontakt med mig kan du istället maila på: [email protected]