Snart dax!

http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-prn1/680581_10151085575876370_380265805_o.jpg
 
SES IKVÄLL!! :D
 
 
1 alexia:

skriven

vilken tid öppnar ni ? jag och min flickvän ska komma

2 Kicka:

skriven

du är så snygg !

3 Sarah:

skriven

En helt ärligt menat kommentar, du måste vara det absolut vackraste jag sett! Lika vacker är sin röst! Hittade precis din blogg, kommer fortsätta läsa den! Underbart!

Svar: tack så mycket!! vad kul! :D
Charlotte

4 Sarah:

skriven

*menad *din skulle det vara 😄

5 alexia:

skriven

Du var jätte duktig idag när du uppträde det var kul att komma

Svar: åh var du där! vad kul!!! :)
Charlotte

6 alexia:

skriven

ja det var jag som kom fram till dig innan jag och min flickvän skulle åka hem. Jag hade prickig kjol

Svar: jaha, vad kul! :) jag trodde jag kände dej från innan, det kändes som det när jag såg dig haha!
Charlotte

Kommentera här:

Lämna personangrepp och andra otrevligheter där de hör hemma: i en förpestad hjärna. Här finns plats för läsarfrågor, ris och ros som rör bloggen och andra trevligheter. Har du en hemlig fråga eller vill komma i kontakt med mig kan du istället maila på: [email protected]