1 Nathalie:

skriven

Hej Charlotte!
Jag ser mig själv som lesbisk, har en underbar flickvän och alla i min omgivning vet om det. Men det enda som besvärar mig är att jag har varit tillsammans med killar tidigare. Dock är jag relativt säker på att känslorna för dom inte var något mer än vänskap. Anledningen till att jag var tillsammans med killar var för dom sökte upp mig, började ragga och sen blev det bara så utan att jag hann tänka. Dock så var det när jag bestämde mig för att nu räcker det som jag faktiskt började leta efter tjejer själv. Men nu till saken som är mitt problem! Får frågor väldigt ofta: men du är ju inte lesbisk! Du har ju varit tillsammans med killar?
Då blir jag så osäker i mig själv att jag inte vet vad jag ska svara. Känner mig bara elak mot dom när jag vet att jag inte tyckt om dom på det sättet. Har du tips på hur jag ska hantera såna frågor och känna mig mer säker i mig själv?
Kram från Nathalie!
Din blogg är bäst! :-)

Kommentera här:

Lämna personangrepp och andra otrevligheter där de hör hemma: i en förpestad hjärna. Här finns plats för läsarfrågor, ris och ros som rör bloggen och andra trevligheter. Har du en hemlig fråga eller vill komma i kontakt med mig kan du istället maila på: [email protected]