Mina vänner är bäst

Idag har jag hängt med mina fina vänner, ätit ost och kex och druckit öl/drinkar. Spelat rappakalja och dansat. Bara vi. Tjejer ftw!





1 Anonym:

skriven

Hej, jag heter linnea petren o bor i Göteborg o jag vet inte hur jag ska göra för att berätta för alla att jag är flata! [email protected]

2 Anonym:

skriven

Hej, jag heter linnea petren o bor i Göteborg o jag vet inte hur jag ska göra för att berätta för alla att jag är flata! [email protected]

3 Linneas kompis:

skriven

Ja inte är man förvånad!

4 Tjej på jobbet:

skriven

Visste det, de märks tydligt! Hoppas du träffar en tjej snart😀

5 Andrea:

skriven

Hoppsan där ser, så du gillar tjejer Linnea! Ok.....hoppas du får ihop det snart då.;)

6 Kusin:

skriven

He he he....va ska släkten säga!!!

7 Kusin:

skriven

He he he....va ska släkten säga!!!

Kommentera här:

Lämna personangrepp och andra otrevligheter där de hör hemma: i en förpestad hjärna. Här finns plats för läsarfrågor, ris och ros som rör bloggen och andra trevligheter. Har du en hemlig fråga eller vill komma i kontakt med mig kan du istället maila på: [email protected]